Na rynku usług finansowo-księgowych działamy ponad 10 lat. W tym okresie zebraliśmy ogromną wiedzę i doświadczenie. Dzięki temu wiemy, że naszym największym i najważniejszym kapitałem są ludzie. Naszą firmę tworzymy wspólnie z własnymi klientami, bo to oni mówią jacy powinniśmy być.
Nasza działalność została zainicjowana w roku 2001 w przedmiocie szeroko rozumianych usług księgowych i doradczych.
Początkowo właścicielki prowadziły biura rachunkowe jednoosobowo. W roku 2004 zawiązana została spółka cywilna pomiędzy Dorotą Łabno i Anną Markowicz działająca jako Biuro Rachunkowe „ALFA” s.c. na bazie posiadanych certyfikatów upoważniających do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. W trosce o dobro naszych klientów, dążąc do ciągłego rozwoju i podnosząc swoje kwalifikacje właścicielki firmy zostały wpisane na listę doradców podatkowych pod numerami 11529 i 11531.
Celem naszej działalności jest odciążenie naszych Klientów od wszystkich spraw związanych z wizytami w Urzędach Skarbowych i ZUS. Bierzemy ciężar „papierkowej roboty” i doradztwa w sprawach podatkowych.
Nasze bogate doświadczenie w obsłudze księgowej, finansowej i podatkowej pozwala skoncentrować się na działalności naszych Klientów. Nasi pracownicy załatwiają większość spraw formalnych. Mamy świadomość, że nasza wiedza jest gwarantem Państwa spokoju i bezpieczeństwa. Z tego powodu szkolimy się cały czas i na bieżąco śledzimy zmiany w przepisach prawnych.
Uważasz, że nikomu nie można w pełni zaufać? SŁUSZNIE!
Dlatego jesteśmy ubezpieczeni od ryzyka błędu. Ubezpieczenie pokryje straty spowodowane ewentualną pomyłką.